poniedziałek, 30 stycznia 2012

Perfect Women














Agnieszka zaprosiła mnie do tej zabawy, za co gorąco dziękuję:) 

O co w tym wszystkim chodzi?
Zasady:

1. Wybierz idealne, Twoim zdaniem, kobiety w trzech kategoriach:
- perfekcyjna w swoim zawodzie,
- ideał urody,
- perfekcyjny styl, elegancja.
Jeśli chcesz, dodaj zdjęcia i uzasadnij swój wybór.
2. Umieść na swoim blogu obrazek z tagiem Perfect Women.
3. Podaj informację, kto Cię otagował.
 4. Przekaż zabawę kilku innym bloggerom.
To teraz moje typy:)
  • Perfekcyjna w swoim zawodzie dla mnie to od dawna (tu może być zdziwienie) Maria Curie Skłodowska, za ogromną wiedzę, upór w dążeniu do celu i pokonanie wielu przeszkód, jakie współczesny jej świat stawiał jej na drodze.
  • Ideał urody no tu to już ciężko niesamowicie, wiele kobiet jest ładnych, zadbanych, ba nawet pięknych, ale o ten ideał urody na razie się nie pokuszę, nie potrafię wybrać tej naj. Jak zmienię zdanie, dopiszę.
  •  Perfekcyjny styl, elegancja  dla mnie to 2 kobiety: Grażyna Torbicka i Beata Tyszkiewicz. po długim namyśle wybrałam p. Beatę za ponadczasowy styl, elegancję, klasę i bycie damą w pełnym tego słowa znaczeniu zawsze i wszędzie od wielu lat.  
  •  Do zabawy zapraszam:
  • Manięczytania
  • Markietankę
  • Viv
  • Kasię eire 
 _______________________________________
Uzupełnienie:)
Tak myślałam wczoraj o Ideale urody z zabawy i wyszło mi, że to ponownie wg. mnie p. Beata Tyszkiewicz. Jak była młoda była przepiękną kobietą, a obecnie też zachwyca.




4 komentarze:

  1. Fakt, Tyszkiewicz też jest niezła. Tylko podobno klnie jak szewc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kto nie klnie:) A no i pali. Ale i tak dla mnie jest super damą. Chcialabym w jej wieku wyglądać i zachowywać sie tak, jak ona.

      Usuń
    2. Co racja, to racja. :-)

      Usuń
  2. Dzięki za zaproszenie :) jak tylko obczaję, jak się wrzuca obrazek z tagiem i przemyślę swoje typy, to wrzucę :)

    OdpowiedzUsuń

Bez czytania będą usuwane komentarze zawierające spamy, linki do innych blogów. Mój blog, to nie słup ogłoszeniowy.