piątek, 10 lutego 2012

Nowe wyzwanie Trójka e-pik

Przystępuję do kolejnego wyzwania, tym razem organizuje go Sardegna - tu szczegóły
Wyzwanie polega na tym, że pomysłodawczyni co miesiąc wyznacza 3 gatunki literackie, z których każdy uczestnik wybiera dla siebie konkretne tytuły, czyta, a następnie na blogu książki sardegny umieszcza link do recenzji. Wyzwanie trwa miesiąc, jest przeznaczone dla blogowiczów i nie-blogowiczów. 
 * osoby posiadające bloga, po napisaniu opinii, na temat wybranej książki, proszone są o wpisanie informacji, że książka została przeczytana w ramach wyzwania "Trójka e-pik" i podanie linka do tego posta.
*  w podsumowaniu, które nastąpi pod koniec miesiąca wystarczy, aby osoby które wzięły udział w wyzwaniu, w komentarzach pod postem tematycznym, podały trzy linki do swoich opinii.
Ponieważ kocham czytać i czytam sporo, nie będę miała problemów z wywiązaniem się z wyzwania (mam nadzieję:) ), no a poza tym to w końcu zabawa:)
Lutowe wyzwanie zachęca do przeczytania po jednej książce z gatunków poniżej, moje typy, tzn. konkretne tytuły to:
Thriller- Alex Kava Dotyk zła;
Literatura obyczajowa - Ruta Sepetys Szare śniegi Syberii;
Fantastyka- Jacek Komuda Bohun.

5 komentarzy:

  1. Dziękuję za przyłączenie :) "Dotyk zła' czytałam całkiem niedawno. Świetny thriller! Oceniłam 6/6 :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też bardzo lubię Alex Kava, jestem pewna, że thriller na 100% mi się spodoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. "Daleko od Niflheimu" to chyba świetna książka, chyba jedna z najlepszych w dorobku pisarki. Czekam z ciekawością na twoją recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno to jedna z najlepszych, też tak słyszałam. W przyszłym tygodniu powinnam zacząć ją czytać, więc trochę cierpliwości:)

      Usuń
    2. No niestety na recenzję Daleko od Niflheimu będziesz musiała poczekać. Wczoraj była u mnie kuzynka- tez maniaczka czytania i zgarnęła stos książek (pożyczyła) m.in. Majgull Axelsson. Podejrzewam, ze dopiero w marcu uda mi się przeczytać, dlatego zmieniłam pozycję obyczajową w wyzwaniu.

      Usuń

Bez czytania będą usuwane komentarze zawierające spamy, linki do innych blogów. Mój blog, to nie słup ogłoszeniowy.