poniedziałek, 14 maja 2012

Plebiscyt na najlepszą książkę historyczną roku.

„Historia zebrana. Konkurs i plebiscyt na najlepszą książkę historyczną” to unikalna inicjatywa na polskim rynku wydawniczym organizowana od 2009 roku. Od 2011 roku przedsięwzięcie realizowane jest wspólnie przez redakcje: portalu historycznego Histmag.org oraz wortalu literackiego Granice.pl.
Celem konkursu i plebiscytu „Historia zebrana” jest wybór najlepszych publikacji historycznych wydanych w języku polskim w poszczególnych latach. W  2012 roku konkurs i plebiscyt „Historia zebrana” przeprowadzany jest w danym roku konkursowym w dwóch półrocznych edycjach. Jeden raz w roku konkursowym spośród laureatów poszczególnych edycji wybierane będą najlepsze tytuły roku. Wyboru dokonują internauci w powszechnym głosowaniu oraz specjalne jury, składające się z: redaktorów naczelnych obydwu serwisów, publicystów historycznych, naukowców i doświadczonych recenzentów książek.Inicjatywa ta, promowana również w serwisie społecznościowym Facebook.com, szybko zyskała wierne grono fanów, dzięki czemu internauci biorący udział w kolejnych edycjach oddali na zgłoszone książki ponad 20 tysięcy głosów. O przedsięwzięciu pisały wiodące media branżowe, zyskało ono zainteresowanie również mediów ogólnopolskich.
10 maja 2012 roku rozpoczyna się głosowanie internautów w kolejnej edycji konkursu i plebiscytu "Historia zebrana. Najlepsze książki historyczne 2012". Wśród wszystkich osób głosujących rozdzielimy zestawy atrakcyjnych książek. Głosy oddawać można w okresie 10 - 31 maja 2012 oraz 5 - 17 czerwca 2012. Serdecznie zapraszamy! Zwycięzców poznamy do 30 czerwca 2012!

8 komentarzy:

  1. Raczej mało czytam książek historycznych - nie wezmę udziału :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie czytałam tych książek, a więc nie zagłosuję

    OdpowiedzUsuń
  3. Plebiscyt nie dla mnie.
    Czytałam jedynie kilka utworów z tej listy.
    Pozdrawiam!
    http://my-logorrhea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też nie czytam takich pozycji a dużo...... pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. osobiście nie często sięgam po książki z tego gatunku, więc raczej to nie dla mnie
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja głosowałam, bez książek historycznych nie wyobrażam sobie życia:)

    OdpowiedzUsuń

Bez czytania będą usuwane komentarze zawierające spamy, linki do innych blogów. Mój blog, to nie słup ogłoszeniowy.