środa, 3 lipca 2013

Sprzedam książki za pół ceny...dodałam nowe tytuły...

Z powodu zbliżającej się wielkimi krokami przeprowadzki, o której wczoraj wspominałam na blogu oraz powstawania w bólu nowego regału, robimy z mężem porządki z książkami. I cóż się okazało? Przede wszystkim, że kilka pozycji mamy zdublowanych (np. Antykwariusza mam razy 3, Wyznaję x 2 etc), kilku chętnie się pozbędziemy. Nie wszystkie z książek są warte zatrzymywania na dłużej, nie wszystkie trafiają w nasz gust. Poza tym staramy się oduczyć chomikowania książek, do których i tak już nie wrócimy.
Jeżeli jesteście zainteresowani, zajrzyjcie do zakładki (powyżej) Sprzedam książki.
Jeżeli jakaś pozycja was zainteresuje dajcie proszę znać na email anetapzn@gazeta.pl
Cena każdej książki to 50% ceny na okładce + koszt przesyłki.Książki są nowe.
Pozdrawiam z drogi, obecnie z okolic Brna i z autka:)

1 komentarz:

  1. Oduczyć się chomikowania. Chciałabym, oj chciała. Wysłałam Ci maila. :)

    OdpowiedzUsuń

Bez czytania będą usuwane komentarze zawierające spamy, linki do innych blogów. Mój blog, to nie słup ogłoszeniowy.