wtorek, 3 grudnia 2013

2. urodziny bloga...+ wyniki urodzinowego konkursu...

Dzisiaj przypadają 2. urodziny bloga. Jestem bardzo zadowolona z tego powodu. Szczerze, to gdy 2 lata temu, w pewną paskudną, zimową niedzielę wpadłam na pomysł założenia pasji i fascynacji mola książkowego, nie przypuszczałam, że wytrwam w prowadzeniu bloga 2 lata. Do wielu rzeczy, które wymagają systematyczności mam niestety słomiany zapał.
Dzięki blogowi poznalam wiele wspaniałych osób. Z całkiem sporą grupą utrzymuję także kontakty emailowe. Mam nadzieję, że kiedyś będziemy mogli spotkać się w realu.
Odwiedziło mnie tyle osób, że aż boję sie patrzeć na licznik.
Za wszystkie odwiedziny i komentarze, serdecznie dziękuję.

A poniżej wyniki urodzinowego konkursu.
Książki wędrują do:
Dobrzy ludzie do Elleny,
Dzika ziemia do Aneczki
Wspaniałość życia do Agussiek
Sekretne życie Józefiny do Katarzyny Chojeckiej-Jędrasik
Wietrzne marzenia do  Cyrysi.

Wspominałam już, ale powtórzę, bo może nie wszyscy doczytali, z konkursu z przyczyn ode mnie niezależnych musiałam wyłączyć książkę Kod demona.

Serdecznie gratuluję. Proszę o przesłanie adresów w Polsce, na które mam wysłać książki. Piszcie w temacie wiadomości jakiej książki dotyczy email, będzie mi łatwiej.
Wysyłka książek rozpocznie się w przyszłym tygodniu.  
Ps. wyróbcie sobie proszę, błagam zwyczaj dawania znać emailem lub w komentarzach, czy książka dotarła. Musi dotrzeć (teoretycznie) bo wysyłane są listem poleconym. Ale po ostatniej wysyłce cicho nikt się nie odzywa, a z tego co mi mama mówila (która książki w moim imieniu w Polsce wysyła) nie wróciły.





21 komentarzy:

  1. Gratulacje, a właścicielce bloga raz jeszcze samych wspaniałych lektur i nieustającego entuzjazmu, by je wszystkie opisać :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję!!!!!!!!!!! I gratuluje pozostałym osobom.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje z okazji urodzin bloga!!! Życzę niesłabnącego entuzjazmu, duuużo radości i pozytywnych emocji w dalszym blogowaniu. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja droga życzę Ci wielu równie udanych lat blogowania a szczęśliwcom serdecznie gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Tobie też gratuluję...książkę na mikołajki wygrałaś wczoraj ogłosiłam..:)

      Usuń
  5. Gratuluję dwóch latek i trzymam kciuki za kolejne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Urodziny to zawsze miły moment. Często też czas podsumowań.
    Życzę jeszcze wielu pomysłów i inspiracji, które wpłyną na to, że blog wciąż będzie działał.
    Posyłam - niestety tylko wirtualnie - urodzinowy bukiet ulubionych kwiatów!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję :D 2 lata to już poważny staż blogowania, oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego najlepszego z okazji drugich urodzin! Gratuluję wytrwałości oraz pasji i życzę kolejnych lat prowadzenia blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję, blogowanie potrafi uzależnić. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego dobrego i wytrwałości na kolejne lata :)
    A zwycięzcom gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje!
    Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje ! Powodzenia i wytrwałości w dalszym blogowaniu!

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję i dalszych sukcesów, gratulacje dla zwyciężczyń :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję za życzenia i Tobie również gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje :) Życzę wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Życzę dużo przyjemności i pasji w dalszym blogowaniu i gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję Anetko! Życzę Ci wielu kolejnych blogowych rocznic :-)

    OdpowiedzUsuń

Bez czytania będą usuwane komentarze zawierające spamy, linki do innych blogów. Mój blog, to nie słup ogłoszeniowy.