środa, 16 kwietnia 2014

KONKURS- Jajko z niespodzianką...oddam w dobre ręce, ot tak świątecznie:)

:) a poważnie..oddam Jajko z niespodzianką + niespodziankę dodatkowo...
czyli reasumując jajecznie i niespodziankowo..oddam egzemplarz recenzowanej w poście poniżej książki Jajko z niespodzianką w dobre, najlepsze ręce.
Dodatkowo dołożę niespodziankę, ale książkową nie jajeczną:)
Wystarczy w komentarzach poniżej napisać w 4-5 zdaniach - dlaczego to do was ma trafić jajeczno-książkowa niespodzianka?
Na odpowiedzi czekam do 21 kwietnia br. do godz. 23.59.
Wyniki podam tuż po Wielkanocy. Wysyłka niespodzianki i Jajka z niespodzianką najpóżniej 05 maja 2014r., a postaram się wcześniej:) Wysyłka na terenie Polski listem poleconym. 
Jajeczno-książkowo-niespodziankowy konkurs uważam za otwarty:)

No i nie mogłam się oprzeć:)

10 komentarzy:

  1. Nie będę owijać w bawełnę! Chcę, chcę i pragnę z całego serca tej książki! Dlaczego? Bo ma piękną okładkę, bo lubię takie ciepłe powieści, bo nie znam żadnej książki tej autorki, bo ambasadorką powieści jest Kamila Baar, bo ma piękny tytuł!

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) chęć, baa żądza posiadania zostanie wzięta pod uwagę, przez niezależną, jednoosobową komisje w składzie matka-założycielka niniejszego bloga:)

      Usuń
  2. Zgłaszam się po jajeczno-książkową niespodziankę i ja. Dlaczego? Ponieważ uwielbiam niespodzianki. Ba, kocham je. W dzieciństwie jajko z niespodzianką było moim ulubionym przysmakiem. Z przyczyn wiadomych. Niestety nigdy nie trafiłam na wymarzoną figurkę ... zawsze te, choć też fajne, samolociki i samochodziki do składania. Cóż, taki mój żywot. Może tym razem los się odmieni? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To miałaś jak ja, zbierałam te smerfy, ludziki różne z jajek i nigdy nie miałam całej kolekcji, obojetnie ile jajek bym kupiła:)

      Usuń
  3. A ja nie chcę, bo już mam :) i zachęcam do uczestnictwa, bo ksiązka jest naprawdę niezła .
    pozdrawiam światecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię niespodzianki.Tytuł intrygujący,a taka paczuszka z książką w środku jak by się nazywała?Jajo z niespodzianką?Ale jaja!Jak zwał tak zwał ,ale takie "jajo" by się przdało!
    jolunia559@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się po ten świąteczny zestaw!

    Uwielbiam takie powieści jak ''Jajko z niespodzianką'', ciepłe historie, które umilają dzień. Jeszcze bardziej zachęca mnie do niej to, że jest debiutem, a właśnie to one są najbardziej intrygujące. Na dodatek książka napisana przez scenarzystkę serialu ''Na dobre i na złe'', mojego ulubionego serialu z dzieciństwa, o tytule mojego ulubionego smakołyku, również dzieciństwa! Czego chcieć więcej? Całe wspomnienia zawarte w jednej książce i ciepłej opowieści, której jestem niesamowicie ciekawa!

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej jestem ciekawa tej niespodzianki dołączonej do jajka z niespodzianką, dlatego bardzo bym się ucieszyła, gdybym wygrała ten zestaw. Oba tytuły zajęłyby honorowe miejsce na moim nowym regaliku książkowym ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przygarnęłabym "Jajko z niespodzianką", bo lubię poznawać nowych, polskich autorów. Ciekawi mnie też, jak scenarzystka stała się powieściopisarką i jak ugryzła wybrany przez siebie temat w odmiennej formie. No i oczywiście jestem mega zaintrygowana, jaką niespodziankę Ty przygotowałaś, a jeszcze nigdy nie wygrałam czegoś, co byłoby owiane tajemnicą:)

    OdpowiedzUsuń

Bez czytania będą usuwane komentarze zawierające spamy, linki do innych blogów. Mój blog, to nie słup ogłoszeniowy.