środa, 4 czerwca 2014

Książki na wymianę...

Może kogoś zainteresuje któraś z poniższych pozycji. Robię selekcję w biblioteczce związaną z przeprowadzką. Serce krwawi, z powodu rozstania z kilkoma książkami, ale staram się działać racjonalnie, nie ulegać emocjom.
Najbardziej odpowiadałaby mi forma wymiany - książka moja za waszą.
Czego ja poszukuję? Szczegóły znajdziecie o tutaj właśnie:)

Jeżeli ktoś by chciał coś kupić (nie na wymianę), to dojdziemy na pewno do porozumienia.
W każdym przypadku piszcie proszę anetapzn@gazeta.pl

A książki, których chcę (tfu, muszę się) się pozbyć to:











































1 komentarz:

  1. Też dzisiaj robiłam przegląd książek i mam nadzieję, że aż 30 pozycji w najbliższym czasie opuści moją biblioteczkę. Niestety brak miejsca na półkach.
    kolodynska.pl

    OdpowiedzUsuń

Bez czytania będą usuwane komentarze zawierające spamy, linki do innych blogów. Mój blog, to nie słup ogłoszeniowy.