sobota, 1 listopada 2014

Czytamy kryminały..kolejny etap dobiegł końca..

Najpierw kategorie dot. etapu VI, czyli listopada i grudnia 2014r.
Będziemy czytać:  
  • kryminały fińskie, lapońskie, islandzkie i...polskie (a poszalejmy, co tam:))
  • oraz kryminały, których akcja toczy się w trakcie Bożego Narodzenia, Adwentu, Sylwestra, ew. w górach, w trakcie narciarskich wypraw.
Obowiązuje także całoroczna abolicja. Można dodawać linki do recenzji kryminałów w ramach wszystkich tegorocznych kategorii z tym, że kryminały te muszą być przeczytane w listopadzie lub grudniu br.

Przypominam, iż dla osoby, która w tym roku doda najwięcej linków z recenzjami mam niespodziankę- 2 kryminały:)

W tym etapie jakoś mało osób przysłało linki z recenzjami. jeżeli macie jakieś, których nie wkleiliście wcześniej, albo do mnie nie dotarły np. zaginęły gdzieś w blogerowym boju, dodajcie proszę w komentarzach, może być pod tym postem.
W tym etapie czytaliśmy:
  • kryminały z seryjnym zabójcą w tle
  • i kryminały: belgijskie, holenderskie, rosyjskie 


Anetapzn
  • kryminał z seryjnym zabójcą w tle
Lalki - James Carol Jaskiniowiec - Jorn Lier Horst   
Nie gaś światła - Bernard Minier   
Ten kto zabije smoka - Leif GW Persson 
Rajskie ptaki - Marta Zaborowska 

Aleksandra_czyta
  • kryminał z seryjnym zabójcą w tle 
Jaskiniowiec - Jorn Lier Horst  

Dominika S.

  • kryminał z seryjnym zabójcą w tle 
J. T. Elison - Złodziej dłoni 

Maxime Chattam - W ciemnościach strachu

Gosia B
  • kryminał z seryjnym zabójcą w tle
Zagubieni - S.J. Bolton  


Melania K 

  • kryminał z seryjnym zabójcą w tle
Człowiek - nietoperz - Joe Nesbo

Monotema
  • kryminał z seryjnym zabójca w tle
Supełki i krzyżyki - Ian Rankin

Moleslaw
  • kryminał z seryjnym zabójcą w tle
 Wybawiciel - Jo Nesbo

Wiki

  • kryminał z seryjnym zabójcą w tle
Jaskiniowiec - Jorn Lier Horst
Wzorzec zbrodni - Warren Ellis 

9 komentarzy:

  1. Jo Nesbo "Człowiek nietoperz"

    OdpowiedzUsuń
  2. Dlaczego nie ma moich linków w rankingu? Przesyłałam na bieżąco, pisałam też w osobnym komentarzu prośbę o uzupełnienie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kryminały z seryjnym zabójcą:
    http://dosiakksiazkowo.blogspot.com/2014/10/zodziej-doni-jt-ellison.html Złodziej dłoni - J.T. Ellison
    http://dosiakksiazkowo.blogspot.com/2014/09/w-ciemnosciach-strachu-maxime-chattam.html - W ciemnościach strachu - Maxime Chattam

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja gdzieś podrzucałam u Ciebie link do książki "Zagubieni" z seryjnym mordercą.
    http://gosia72.blogspot.com/2014/10/zagubieni-sj-bolton.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Anetko,
    tytuły, które przytoczyłaś pod moją osobą nie należą do mnie :(
    Ja niestety nie sprostałam zadaniu w minionej odsłonie.
    Teraz się postaram, zwłaszcza, że ogłosiłaś abolicję.

    P.S. magdalenardo, a nie magdaleonardo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam za literówkę w nicku:( kajam się i dziękuję za zwrócenie uwagi. To (o ile znowu n ie pomyliłam) Dominiki S. było.

      Usuń

Bez czytania będą usuwane komentarze zawierające spamy, linki do innych blogów. Mój blog, to nie słup ogłoszeniowy.