wtorek, 2 grudnia 2014

4. wyprzedaż książek:) dołożyłam nowe książki:)

Mam do odsprzedania tytuły, które widzicie poniżej. Wszystkie książki są w idealnym stanie.
Cena to 11,00zł. sztuka (książki wydawnictw: WAM, Nasza Księgarnia, Imprint, Wielka Litera, Harlequin/Mira)
15,00zł. sztuka (pozostałe książki)   + koszt wysyłki listem poleconym (lub paczką, w zależności od ilości i wagi książek 8-14zł.). przy zakupie co najmniej 10 książek, cena każdej 10,00zł.+ koszty wysyłki 10,00zł.:)
Ewentualnie możemy wymienić książki na te pozycje lista tutaj - klik.
Jeżeli jest ktoś chętny piszcie proszę na email anetapzn@gazeta.pl

To tylko kilka książek, pozostałe znajdziecie tutaj (klik). 




 Włoskie zaręczyny


 Smak szczęścia


 




Okładka książki Pod ziemią w Villette

Okładka książki Nauczycielka z Villette





2 komentarze:

  1. Witam. Chętnie bym odkupila wszystkie. Proszę o kontakt na maila karolina_sulinska@gazeta.pl pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piszesz w komentarzach po raz kolejny, ja po raz kolejny napisałam na podanego przez Ciebie emaila i po raz kolejny brak z Twojej strony odpowiedzi. Jeżeli rzeczywiście jesteś zainteresowana kupnem książek napisz emaila na anetapzn@gazeta.pl i sprawdź spamy u siebie. Może mój email do spamów wpada.

      Usuń

Bez czytania będą usuwane komentarze zawierające spamy, linki do innych blogów. Mój blog, to nie słup ogłoszeniowy.