wtorek, 16 grudnia 2014

Kończymy wyzwanie - Czytamy kryminały

Popatrzyłam na tegoroczne linki, które mi przysyłacie, na ilość biorących w wyzwaniu osób (ilość ta drastycznie się zmniejszyła), na zerowy niemal odzew, gdy zadaję na blogu pytanie dot. wyzwania i uznałam, że kontynuowanie zabawy w 2015r. nie ma sensu.
Otrzymuję linki od 3-4 osób, na zadane pytania odnośnie tematyki kryminałów w 2015r. odpowiedziała 1 !!! osoba. Nie będę więc zmuszać nikogo na siłę.
W związku z  tym czekam na Wasze tegoroczne linki do 31 grudnia 2014r. Obiecane 2 kryminały wy ślę osobie, która dodała najwięcej recenzji i zakończymy wyzwanie.
Wszystkim już teraz dziękuje za udział w nim.

3 komentarze:

  1. Skąd taki spadek zainteresowania? Czyżby gatunek był w odwrocie? Sam do wyzwań nie przystępuje, bo i nie czytam tak dużo, by to miało jakiś sens :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mimo wszystko szkoda:(
    Może nie każdy zauważył Twoje pytania? Ja np. nie wchodzę codziennie na internet, więc siłą rzeczy często interesujące mnie posty zostają przeoczone:p
    W każdym razie dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do pytań i odpowiedzi na nie, to zapewne masz rację, wiele osób mogło nie zauważyć, że o coś pytam. Ale o dodawaniu linków z recenzjami wiedzą wszyscy. A tu pustka prawie.
      Mnie też szkoda wyzwania, ale mówi się (pisze) trudno.

      Usuń

Bez czytania będą usuwane komentarze zawierające spamy, linki do innych blogów. Mój blog, to nie słup ogłoszeniowy.