sobota, 2 stycznia 2016

Wyzwanie - Czytamy książki historyczne A.D. 2015...



Osoby bawiące się w ub. roku w to wyzwanie, bardzo proszę o zajrzenie na stronę wyzwania. Sprawdźcie proszę czy wkleiłam wszystkie linki z recenzjami. Tylko tyle do mnie dotarło, zrobiłam porządek.
Bloger kilkakrotnie strajkował w ub. roku, a i poczta w gazecie, (jaką mam) tez dała popalić.
W związku z tym część linków mogła zwyczajnie zaginąć.

Jeżeli jakiejś recenzji brakuje, a macie ochotę dodajcie ja do wyzwania w komentarzach.
Jutro lub pojutrze wkleję.
Dajcie proszę też znać, czy chcecie się w tym roku dalej bawić, czy kończymy wyzwanie.

7 komentarzy:

  1. Wdała Ci się literówka w tytule postu... popraw sobie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytamy książki hustiryczne A.D. 2015... - literki fajnie Ci się pomerdały :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie w którymś momencie nie dało się dodawać komentarzy, bo wyskakiwał komunikat, że blog dostępny tylko dla użytkowników. I w sumie się zgubiłam, co jeszcze miałam dodać.
    W tym roku ja raczej odpuszczam, staram się rezygnować z wyzwań.

    OdpowiedzUsuń
  4. A mojego pierwszego komentarza nie ma - bardzo chętnie wezmę udział w wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobię jeszcze dzisiaj stronę na blogu do tego wyzwania. Linki możesz juz podsyłać:)

      Usuń

Bez czytania będą usuwane komentarze zawierające spamy, linki do innych blogów. Mój blog, to nie słup ogłoszeniowy.