poniedziałek, 9 maja 2016

Zapowiedź..



Nową seria kryminałów, której I tom - WYSPA STRACHU właśnie ukazuje się nakładem wydawnictwa Jaguar.


Jak wiemy Szwecja, ze względu na swój mroczny, zimny, ponury klimat, jest idealnym miejscem do rozwijania bujnej pisarskiej wyobraźni. Miejscem akcji tego cyklu jest Gotlandia. W Visby, małym miasteczku na Gotlandii, w którym właśnie rozgrywają się wydarzenia z Wyspy strachu, organizowany jest festiwal Crimetime, na który zapraszani są najsłynniejsi autorzy kryminałów. Klimat tego miejsca oraz aura wytworzona przez pisarzy, doskonale sprzyjają temu przedsięwzięciu. Visby obfituje w miejsca naznaczone zbrodnią, stanowią one obowiązkowe punkty wycieczki dla miłośników skandynawskich kryminałów.

5 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Za to dla mnie jak najbardziej, ale... kiedy ja to wszystko przeczytam? O_o

      Usuń
  2. Chętnie przeczytam :) Gotlandię znam z kryminalnego cyklu Mari Jungstedt, ciekawe, czy ta seria jest równie dobra..

    OdpowiedzUsuń
  3. Wydawnictwo kojarzy mi się (nie wiem czy słusznie )z powieściami dla młodzieży. Ale jeśli sa to kryminały to biorę w ciemno.

    OdpowiedzUsuń
  4. O tak, ja właśnie jestem po lekturze dwóch książek Nesbo i chcę więcej powieści skandynawskich autorów :)

    OdpowiedzUsuń

Bez czytania będą usuwane komentarze zawierające spamy, linki do innych blogów. Mój blog, to nie słup ogłoszeniowy.