środa, 31 sierpnia 2016

Stosik sierpniowy...





Dotarł do mnie kilka dni temu, ale zapomniałam wcześniej zamieścić zdjęcie.

Po lewo same książki od Wydawnictwa Prószyński i S-ka. Już zrecenzowane.
Recenzje znajdziecie tutaj - klik.

Prawa kolumna od góry:
Lechowe Pole 955, Robert F. Barkowski
Omawia przyczyny i przygotowania, przebieg oraz skutki i następstwa bitwy stoczonej 10 sierpnia 955 roku na Lechowym Polu pomiędzy rycerstwem zjednoczonych księstw niemieckich (wspomaganych przez 2 legiony czeskie) a węgierskimi wojownikami.

Winnica Rose, Kayte Nunn
Opowiada historię Brytyjki ze złamanym sercem..zobaczymy cóż to za książka.

Zagadka Bourne'a, Eric van Lustbader, Robert Ludlum
13. tom przygód Jasona Bourne’a. Mąż, który będzie czytał książkę nastawiony jest umiarkowanie pozytywnie..zobaczymy co powie po lekturze.

Diabelska gra,
Angela Marsons
Mam też ebook, jutro planuję zacząć lekturę.

Klejnoty arystokratki, Pokochać znowu,
czyli...
2 najnowsze książki mojej ukochanej od lat psiarki Danielle Steel. Tak wiem, pisze wg. wzorca, jak spod sztancy. Jednak bardzo lubię jej książki, choć wiem, że są one bajką. Ale za to cóż to za bajki :) Recenzje wkrótce.

Malarka gwiazd, Amelia Noguera
Hiszpania, Francja, wojna, zdrada, paryskie galerie, szalona miłość poprzez wojenne cierpienia...czego chcieć więcej. Mam bardzo wysokie oczekiwania wobec tej książki. Mam nadzieję, iż się nie zawiodę. Ktoś już czytał?


Zgnilizna, Siri Pettersen
Zupełnie nie moja bajka. Lektura dla mojego męża. 2. tom cyklu Krucze pierścienie.


Ogniem pisana, Marcus Sakey
Również lektura mojego męża. 3. tom trylogii o Nicku Cooperze. Podobno (jak zapowiada wydawca) zabójczy finał.

Pani furia, Grażyna Plebanek
Tym razem lektura dla mnie. Podobno to pierwsza polska powieść o samotności we współczesnej Europie, napisana z perspektywy jej wielokulturowego centrum. Zaskakująca i odważna.
Zobaczymy...

Kościół szpiegów. Tajna wojna papieża z Hitlerem
Głównie pozycja dla męża, ale mnie opis także kusi.
Ta książka zmienia spojrzenie na II wojnę światową i współczesną historię Kościoła katolickiego.
Milczenie Watykanu wobec okrucieństw nazizmu pozostaje jedną z największych kontrowersji naszych czasów. Historycy oskarżali Piusa XII o współudział w Holokauście, nazywając go „papieżem Hitlera”. Jednak kluczowa część tej historii pozostawała do dziś niedopowiedziana.

Rzym i barbarzyńcy. Wojny, relacje, starcie cywilizacji, Daniel Gazda
Głównie kupiona z myślą o dzieciach. Poza tym kolekcjonuję wszystko co dot. antyku. Udało mi się tylko przejrzeć książkę. Jest pięknie wydana, bogata bibliografia, ale brak przypisów, co dla mnie jest ogromną wadą tego typu pozycji. W treść jeszcze się nie zagłębiałam.

6 komentarzy:

  1. Noguera i Plebanek - będę wypatrywać recenzji.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawi mnie "Pani Furia", na pewno przeczytam Twoją opinię.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie Marsons rozczarowała, nawet nie doczytałem książki do końca. Sztuczne to, postaci nie budzą żadnych emocji.. Jestem ciekaw, czy Tobie się spodoba..

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa jestem tej Malrki gwiazd, bo juz cos obilo mi sie o uszy:) Milej lektury, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dużo! Czekam na "Pani furia" :)

    OdpowiedzUsuń

Bez czytania będą usuwane komentarze zawierające spamy, linki do innych blogów. Mój blog, to nie słup ogłoszeniowy.