wtorek, 3 stycznia 2017

Zapowiedź...

Mniej więcej w połowie stycznia w związku ze śmiercią George'a Michaela ma być wznowione dvd ze wspaniałego koncertu, który miał miejsce w sierpniu 2008 roku w londyńskim Earls Court Arena.
Był to finałowy koncert rewelacyjnej trasy 25 Live Tour związanej z 25. rocznicą artystycznej działalności George'a.
Miałam szczęście być na koncercie w Warszawie. Do dziś jestem pod ogromnym wrażeniem. Coś niesamowitego, zarówno ze względu na piosenki (przy części z nich dorastałam), ich wykonanie i oprawę techniczną.
Genialny artysta, jeden z niewielu, których głos w studio jak i na żywo brzmi tak samo wspaniale. Wielkie, robiące wrażenie przedstawienie.
Płytę polecam. Mam poprzednie jej wydanie. Oprócz koncertu jest sporo dodatkowych materiałów, m.in. kulisy produkcji całej trasy, rozmowy z artystą i towarzyszącymi mu osobami.
Wielka gratka. 




Fragment zamieszczam poniżej...




2 komentarze:

  1. Dobrze wiedzieć, oglądam fragmenty tego londyńskiego koncertu i jestem zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wyobraż sobie pod jakim wrażeniem ja byłam na koncercie.
      Póżniej byłam na koncertach innych znanych artystów, ale żaden nie umywał się nawet do tego.,
      Kup płytę, doskonała, warto.

      Usuń

Bez czytania będą usuwane komentarze zawierające spamy, linki do innych blogów. Mój blog, to nie słup ogłoszeniowy.