środa, 19 lipca 2017

Zapowiedź...



17 sierpnia nakładem Wydawnictwa Marginesy ukaże się 2. tom przygód porucznik wschodnio niemieckiej milicji Karin Müller.
W ub. roku czytałam 1. tom serii. Moja recenzja tutaj (klik). 




Tym razem akcja ponownie toczy się w Niemczech Wschodnich. Jest rok 1975.
Porucznik milicji Karin Müller została zesłana do papierkowej roboty. Jednak ani szefostwo, ani Ministerstwo Bezpieczeństwa Publicznego o niej nie zapomniało.
W Halle-Neustadt, pokazowym nowym mieście socjalistycznym, ginie porwane dziecko, a władze chcą po cichu wyjaśnić sprawę. Karin znów ma prowadzić śledztwo pod ścisłym nadzorem Stasi.
Szybko okazuje się, że w labiryncie blokowisk z wielkiej płyty czają się liczne tajemnice, znikają kolejne dzieci, a Karin musi sobie radzić z naciskami z góry, pozbawionym poszlak śledztwem i bolesnymi wspomnieniami.


2 komentarze:

  1. No to jestem zmobilizowany, aby przeczytać pierwszą część, którą od dawna mam na czytniku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znałam, nie słyszałam, ale zaciekawiłaś. Bakcyl zasiany, trzeba zamówić w bibliotece:)

    OdpowiedzUsuń

Bez czytania będą usuwane komentarze zawierające spamy, linki do innych blogów. Mój blog, to nie słup ogłoszeniowy.